søndag den 1. januar 2012

Hæklet uglehue

I fredags overfaldt min hæklenål mig igen. Den har ellers givet mig ro i nogen tid nu, men pludselig sprang den op i min hånd og så var der ingen anden udvej end at gå i gang. Valget faldt på en hue jeg har set her hos House of Hesselberg http://houseofhesselberg.blogspot.com/2011/01/diy-hklet-uglehue.html Jeg har så selv ændret lidt i forhold til størrelse, da min pige kun er 1 år og opskriften her var til en 2-årig. Derudover har jeg også lavet nogle andre ører på den og så har jeg hæklet næbet direkte på og det sidder dermed kun fast i det brede stykke.

Blev selv ret godt tilfreds med den. Min prinsesse var ikke for tosset med den da jeg først hev den ned over hovedet på hende, som I kan se, men efter et par prøvninger fik den også lov til at blive på hovedet af min lille prinsesse i mere end 10 sekunder.


3 kommentarer:

  1. Den er så kær!!!

    SvarSlet
  2. Nååårh hvor er den sød!!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have begge to. Jeg er bange for at der kommer til at gå lidt ugler i den herhjemme: Tror i hvert fald snart der dukker en ny uglehue op.

    SvarSlet