søndag den 15. januar 2012

Ny lynlås til 650 kr.???

Kender I det? Man tager en tur ud for, at købe en lille bitte ting og så ender man med, at købe en hel masse andet der ikke stod på nogen liste? Ting som så lige skaber lidt ektra projekter, i en tid hvor man måske i forvejen har rigeligt med andre projekter som mangler, at blive færdige. Det skete for mig i går. Sådan temmelig Big Time...
Jeg skulle en tur ud i stof & stil for, at købe en ny lynlås til min jakke. Den gamle fik jeg ødelagt fordi den for 120. gang sad fast i stofkanten og jeg så fik hevet lidt for hårdt for at få den fri igen og så pludselig var den gået helt i stykker. I hvert fald skulle jeg have en ny. På en eller anden fuldstændig uforklarlig måde, så endte jeg med at købe stof til 2 par bukser til min datter, 2 par til min søn og så fik han også lokket mig til, at sy en onepiece. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er, der sker med mig når jeg rammer en stofbiks. Jeg kan slet ikke styre det, får bare lyst til at sy alt muligt og tænker, at det kan jeg snildt fikse og nå sammen med alt det andet jeg har gang i.
Så altså jeg kom hjem med det her, samt noget sort til den onepiece min søn bestilte..Nå ja og så huskede jeg trods alt også lynlåsen jeg kom efter.

Fik klippet ud til den onepiece i går, men havde ikke lige tænkt mig helt om, for købte en sort lynlås og det var ikke det han ville have. Nej den skal selvfølgelig være hvid, så nu må jeg tilbage og bytte til en hvid lynlås.. (Det går aldrig godt, for de havde jo mere stof jeg gerne ville have haft også. )I dag fik jeg så syet 3 par bukser, og det var skønt, at få så meget færdigt, så mangler jeg kun et par bukser og så den onepiece (den er jeg lidt nervøs for men skal nok holde jer opdateret på om den bliver en succes eller ej)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar