søndag den 22. januar 2012

Gospel kage


En gospelkage. Kan man nu lave det tænkte jeg for nogen tid siden, da jeg meldte mig til, at have kage med til vores fest i gospelkoret. Jeg tænkte længe over hvordan den skulle se ud og til sidst begyndte det, at tage form i mit hovede. Men der kan nogle gange være langt fra en idé i hovedet, til det færdige resultat. Helt tilfreds blev jeg ikke lige med korsangerne. Meningen var, at de skulle se ud som om de synger, derfor fik de alle en meget åben mund. Desværre synes jeg måske det færdige resultat ligner, at de alle er lidt småtossede. Ikke desto mindre er de jo meget søde og på kagen kom de.

Kagen består af lyse bunde, vanillefromage og hindbærmousse.


Så lavede jeg en bort i marcipan



Lavede royal icing til toppen og derefter så var det jo bare at pynte den.




Festen blev holdt i går og de andre korsangere var alle meget glade for kagen. Den var udsat for en hel del paparazzi fotografer inden vi gik ombord i den. Så tak til gospelkoret Grace for altid, at gøre mig i godt humør hver eneste onsdag og tak for en super hyggelig fest i går.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar