fredag den 9. august 2013

Projekt Campingvogn færdig - Ferie i campingvognen

Tiden er fløjet afsted og jeg har haft travlt, så I er blevet snydt for opdatering omkring projekt campingvogn.

Min sommerferie er nu slut og jeg må derfor hellere få jer indviet i hvilken fantastisk oplevelse det har været for os, at være på camping i år.

Af alle år kunne vi nok ikke have valgt et bedre år, at afprøve campinglivet i. Hold nu op en skøn sommer vi har haft. Sol, sol, sol og så lige lidt mere sol. Jeg har sjældent været mere afslappet og helt nede i gear, som jeg har været det i år. Vi har lavet absolut ingenting og så alligevel alting. Som familie har vi hygget os, slappet af, spillet spil, nydt sommeren, badet i poolen, spillet minigolf, fodret kaniner, heste, grise og geder, leget på den ene legeplads, så den anden legeplads, så en tur på hoppepuden, haft besøg af gode venner/familie osv.

Tænk engang, at have 3 uger hvor der ikke var noget program, ingen agenda, ingen stress, men bare tid. Har elsket hvert et minut af det og det har børnene også. Jeg har bare kunnet mærke hvordan de har nydt at have en mor og far der havde tid, til lige det de nu havde lyst til den dag.

Min store er 8 år og han har selvfølgelig haft travlt med, at få nye venner og er bare vokset helt vildt med det. Han kan godt være en noget genert og stille fyr, men det er ligesom om, at så snart han lander på campingpladsen, så glemmer han det og så er det ellers bare afsted ud og møde verden. Han har også haft dage, hvor han har sagt om morgenen. Mor i dag der er det altså familiedag, så der bliver jeg sammen med jer hele dagen. Det er godt nok skønt, at have en dreng, der på den ene side går ud verden og finder det den byder på og på den anden side også vender næsen hjem igen og siger i dag, har jeg bare lyst til familiesamvær, hygge og tryghed.

Min lille er 2½ år. Hun har nydt, at tulle rundt og bare lege og have mor, far og bror omkring sig hele tiden. Jeg var noget nervøs for, at hun ville være umulig, at holde styr på og så for mig i ånden, at jeg skulle bruge hele min ferie på, at spæne rundt efter hende konstant. Men hun har bare været helt fantastisk. Hvis vi var ved vognen, så blev hun der og dimsede bare rundt og fandt på lege og ting og sager der. Hvis hun begyndte at kede sig, så bad hun om en tur på hoppepude eller legeplads og så gjorde vi jo bare det.

Så alt i alt var vi alle 4 bare helt vilde med det og jeg tror bestemt, at vi kommer til at tage en sæson mere som campister til næste år. De to weekender der har været efter vores ferie er i hvert fald begge også blevet brugt på campingpladsen og det vil de efterfølgende også blive såfremt vejret er til det og kalenderen ikke er fyldt med andre arrangementer.

Pyh, det blev en lang smøre, nu vil jeg helt og aldeles billedespamme jer, da jeg jo har lovet, at vise jer, hvordan den endte med, at komme til, at se ud, den lille campingvogn. Som for øvrigt ikke hedder andet end barnevognen hjemme hos os. Det kom vi hele tiden til, at kalde den i starten. Ikke af anden årsag end, at vi jo var vant til at snakke om barne i forbindelse med ordet vogn og det har så bare hængt ved, da det passer perfekt til, hvad det er det hele handler om for os. Nemlig at have tid til vores skønne børn mens de er små og har mest brug for os.
                                       

                            

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 


 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar