torsdag den 23. august 2012

Uglepuder

Der er vidst ugler i mosen hjemme hos mig.

I fredags fik jeg en idé og inden weekenden var omme, var der flyttet en hel stak ugler ind hos mig... Planen var, at jeg ville lave en enkelt, men jeg har svært ved at gøre tingene halvt, gør dem mere sådan 200%. Når jeg bliver grebet af noget, så kan jeg simpelthen ikke finde stopklodsen :-)

Jeg har stadig idéer til mange flere af dem, så måske dukker der flere op med tiden. Mønsteret tegnede jeg i fri hånd og synes sådan set de blev meget søde... Hvad synes I? Er jeg helt tosset eller forstår I godt at der gik ugler i mosen hjemme hos mig, da jeg først var startet.

2 kommentarer:

  1. De er da for nuttede, så jeg kan sagtens følge dig, og dine ugeler i mosten.
    Er især vild med den søvfarvede, og den røde med stjerner. De ville klæde min sofaer så godt :O)

    SvarSlet
  2. Pyha heldigt at jeg ikke bare er ved at blive bims i kysen :-)

    Den sølvfarvede er med pink stof og ikke rødt og den er syet med helt særlig tanke på min campingvogn, så den kan desværre ikke forlade min matrikkel, men andre af dem er til salg og jeg tænker at der måske kan komme lidt flere til uglereden. Har dog ikke mere sølv og stjernestof, så kan ikke lave sådan en igen.

    SvarSlet