torsdag den 16. august 2012

Drømmer store drømme

Jeg går og drømmer. Drømmer om tid. Drømmer om, at give mine børn gode oplevelser og give dem min tid og mit nærvær, bedre end jeg gør nu.
I den drøm indgår der derfor nu en campingvogn, for camping er bare familie, nærvær og tid. Jeg husker campingferierne fra min barndom, som noget af det bedste og det er fra disse ferie, at jeg har nogle af mine bedste barndomsminder. Derfor tænker jeg, at det vil jeg give videre til mine børn, mens de er små og har mest behov for tid sammen med deres mor og far.
Jeg lover, at holde jer fuldstændig opdateret på projekt campingvogn, for et projekt det bliver det. Regner med, at købe en gammel grim sag og forvandle den til et fuldstændig fantastisk sted hvor der skal være masser af hjerte- og husrum.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare pudsigt. Vi har gået med samme tanke i et par år, men er endnu ikke kommet nærmere end til tanken. Glæder mig til at se hvad i får lavet.

    En anden ting.
    Overlocker du alle kanterne på dine tullebukser ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi glæder os også helt vildt, det bliver så godt...P.s. I er velkommen til kaffe når først vognen står klar...

      Jeg syr alle mine bukser sammen med overlock. Arvede jo en fantastisk maskine og den bliver heldigvis brugt en del i min hytte :-)

      Slet