søndag den 5. august 2012

Ferie og hverdag

Sidder her på min sidste ferieaften og glæder mig over alle de gode ting jeg har oplevet i mine 3 ugers ferie. I morgen kalder hverdagen igen og ved I hvad, det er faktisk helt ok.

Jeg elsker at have fri og elsker, at have ferie og få tid til alle mine mange ønskeprojekter og tanke op på kvalitetstiden med mine skønne unger, men jeg elsker jo også mit arbejde og de gode oplevelser det giver mig. Så i stedet for, at sidde her og ærge mig over, at ferien er slut, så vil jeg glæde mig over, at have haft en skøn ferie og at jeg er så heldig, at have et dejligt job og nogle fantastiske kollegaer.

En af mine mange ønsker for ferien i år var, at finde tid sammen med min symaskine igen... Her hen mod weekenden lykkedes det og her er hvad det blev til...

Det her skørt har jeg haft som en idé længe, nu blev det endelig til. Jeg mangler lige, at rette det helt til og påføre det et lille pinkt prikket sløjfebånd. Det skal først lige findes og bestilles før jeg kan sætte det på...

Ballerinaen med numsen i vejret

Endelig fik jeg så syet bukserne til min store dreng færdig. De har ligget halvfærdige lidt for længe nu, så tilfredsstillelsen hos mig var stor og glæden hos sønnen var også til, at mærke. De kom på med det samme og han fik mig overtalt til, at han godt måtte sove i dem om aftenen, fordi de var så dejlige at have på :-) Skønne dreng.... 

En håndfuld nye tullebukser til prinsessen..

Et par af de nye bukser i aktion...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar