tirsdag den 20. december 2011

Har vidst snydt jer lidt.

Ja alle intentioner var tilstede til at få gang i min blog, men desværre fik jeg i min opstartsiver lagt et link ind som gjorde at min konto blev lukket ned. Den er nu heldigvis åben igen, så her jeg - tilbage igen.

Hvert år til jul giver jeg mig selv lov til, at købe lidt nyt julepynt og en fin julekugle. I år er ingen undtagelse og jeg er faldet pladask for disse små figurer fra Sonny Angels i år. Sonny Angels har valgt, at sælge dem som blindpakket, hvilket betyder at man ikke ved hvilken lille engel der dukker op, når man køber en af dem. Jeg købte 3 og disse 3 små søde Sonnys valgte så, at komme til mig…


De sidste dage op til jul skal bruges på at få de sidste gaver i hus, bagt pebernødder og klejner med min store dreng, gjort julerent og pakket de sidste gaver ind. Ja og så skal vi også nå at finde det perfekte juletræ, hvilket altid er lidt af en udfordring her i hytten, da jeg stiler efter det perfekte træ hvert år. I år har jeg dog valgt, at vi kun skal have et lille træ og alle mine absolut yndlingskugler kommer nok kun kortvarigt på juletræet juleaften, da min mindste datter ikke er til at styre på 2 tønder land. Hun er OVERALT og jeg holder rigtig meget af de fleste af mine kugler og flere af dem er arvestykker. Specielt har jeg en kugle som bare er min favorit over dem alle. Den er lyserød med to spejle på. Jeg skal nok tage et billede af den, når jeg får træet pyntet. Jeg har fået den af min mor og selvom jeg ville blive ufattelig ked af det hvis den gik i stykker, så bliver den nød til at komme på træet i år. Så kan jeg sende hende en kærlig tanke, hver gang jeg ser den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar