søndag den 25. december 2011

Glædelig jul

Så blev det endelig jul. Vi havde en skøn aften og jeg fik så mange gaver. Blandt andet fik jeg gavekort til et kagekursus og selvom jeg har lavet et utal af kager allerede, så glæder jeg mig, til at lære noget nyt. Nu kommer det svære så bare, for nu skal jeg vælge hvilket kursus det skal være. Heldigvis et luksusproblem.

Jeg lovede jer jo et billede af min favorit juletræskugle. Det kommer her og efter mange forsøg lykkedes det mig at tage et på en lidt sjov måde


En af de gode gaver jeg fik var denne her af min skønne dreng.


Ja og så flyttede der en ny lille Sonny Angel ind hos mig og som sagt tidligere, så er hver og en af dem mere end velkomne. I får også lige et billede af to af årets nye kugler.  


Min mand og jeg fik også to fællesgaver jeg glæder mig til at bruge. Den ene var en brunch med børnepasning til og så fik vi en overnatning på hotel også med børnepasning til, så herligt med tid til at pleje parforholdet, som jeg ikke altid har topprioritet i en travl børnefamilie.

De næste par dage skal bruges på julefrokost, hygge med mødregruppen og afslapning med mand og børn. Måske sniger der sig en kage eller andet spændende ind, hvis der gør, skal jeg nok lade jer det vide. Håber I alle har haft en dejlig jul.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar