mandag den 21. maj 2012

Shopping i Århus

Jeg elsker forår og miniferier. Den sidste af slagsen har jeg lige tilbragt i Århus. Vi skulle besøge en af mine veninder og vi havde glædet os længe til turen. Uheldigvis brækkede hun albuen, dagen før vi skulle afsted og i en dags tid hang turen i en tynd tråd, for brudet hun havde fået var temmelig komplicreret og en operation nødvendig. Set i bakspejlet er jeg super glad for, at vi tog afsted. Det blev ikke helt samme tur, som vi inden havde aftalt, men vi nåede stadig en del og vi fik hygget lidt om hende, nu hvor hun selv er ret så begrænset i hvad hun kan og ikke kan..
Heldigvis blev det også til en shoppetur rundt i Århus, hvor jeg fik handlet super gode ting, som jeg glæder mig meget til at få brug for. Jeg skal nok vende retur, når jeg har brugt dem til noget. I poserne kom til mig skønne ting fra især Specialkøbmanden, Kop og kande og Plint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar